søndag 7. november 2010

Søndags kveld, tid for å gjør det kjedeliggeste av hele redesign oppgaven...

Ved å jobbe med redesign har jeg lært at det går an å lage noe jeg alldri har prøvd før.
Jeg har lært at ting ikke alltid går etter planene, du kan liksom ikke bli ferdi med tingen dagen før viss det er noe du ikke har lakt før.
 Jeg har lært meg selv en veldig grei flette teknikk til å flette sammen bunnen av kurven.
jeg har lært å bruke programmet oliboard på pc\ internett programmet var ganske bra.
oppgaven har vært ganske geri og kjekk...

det jeg lagte ble som planlagt, det eneste som var vanskelig var å feste alle veggene til kurven.
farge kombinasjonene var blanda for å gjør det så lite ''planlagt'' som muligt.
det er nokk ikke noe jeg ville ha selgt selv men kunne nokk hatt det som egent produkt hjemme til å legge garn oppi eller noe sånnt.

-NATALIE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar